Семейството на Пепа Димитрова има овцевъдна ферма в Твърдица с над 400 овче, агнета и шилета. След като години наред се занимавали със свине, решили да променят нещата и започнали да гледат овце. Това станало преди 10 години. След това изградили и фамилна мандра, за да могат да преработват млякото, а по-късно Пепа и съпругът й направили и магазин, в който продават месо, мляко и сирене. Запознахме се с нея на Националния овцевъден събор, където предлагаше продукцията си. 
 
 
- Как виждате българското селско стопанство след 10 години?
- Много е трудно по принцип и ако няма някакви подпомагания, са много трудни нещата. Дано да се развиват в положителна посока. В нашия район доста ги забавиха тази година, но общо взето положението е добре. Не разчитаме главно на тях, но все пак са ни от полза, защото само със собствена продукция е трудно, дори и сирене да правим. Повечето производители нямат мандри и разчитат само на млякото и месото. 
 
- Защо избрахте Вашето кариерно развитие да е в селското стопанство?
- Преди години се занимавахме със свине, но условията и нещата се промениха и нямахме възможност да продължим. Затова минахме на овце. 
 
- Кои са най-ценните уроци, които научихте от практиката?
- И овцете, и правенето на сирене имат своите проблеми.  Главно със сиренето проблемът е, че трябва да се научиш да го правиш хубаво, а другото е да се намери пазар и да се реализира продукцията. Имаме магазин за месо в Твърдица и имаме разрешително там да си продаваме и сиренето. Но определено не разбирам това, че можем само в една съседна област – по Наредба 26, да продаваме. Не мога да си го обясня това. Какво би се променило, ако можем да продаваме във всяка една област? 
 
- Кое Ви амбицира? 
- Да затворим кръга. Доим си млякото, правим си сиренето, като ние си определяме цените, защото ако носим на чужда мандра, знаете, че цените са различни. В крайна сметка си реализираме млякото така, както ние искаме и вероятно ще мислим в посока да разширим продукцията. За нататък ще мислим. 
 
- Как се прави успешен агробизнес в България?
- Най-вече с постоянство. А и рекламата е много важна част. Важно е да се докажеш.