Испанският производител и износител на десертно грозде пусна на европейския пазар романтично грозде в опаковки с формата на сърце за 14 февруари..
 
 
Компанията, базирана в Аликанте, е известна с комбинирането на нови производствени и опаковъчни техники, които запазват качеството на гроздето, така че то да отговаря на високите стандарти за безопасност на храните.
 
Прототипът на романтичното грозде беше показан на изложението Fruit Attraction в Мадрид през октомври миналата година, а сега беше представено и на Fruit Logistica в Берлин, съобщи freshplaza.com.
 
Снимка: freshplaza.com
 
Идеята е проста: зърна от висококачествено бяло, червено или смесено грозде се поставят в кутии с формата на сърце в количества от 400 или 500 грама. Дизайнерите са проектирали три варианта на опаковките, като са включили и романтични послания на етикетите.
 
Компанията се радва на добър интерес от вериги супермаркети към „гроздето на Купидон“, както го наричат почитателите на свежия, здравословен и сладък начин за изразяване на влюбените.